S M S

ما 2 تا با هم


هرچی دلتان بخواد

 

بیا حواس تقدیر رارا پرت کنیم،"تو صدایش کن"من دزدکی فاصله رو بر میدارم

ای روزگار دلشکن،هر دم مرا با سنگ مزن،من سنگها در لقمه نان،دندان به دندان دیده ام

در زمانه ای زندگی میکنیم که مردمانش سلام نمیدهند اما گرم خداحافظی میکنند

اینجا صدای پا زیاد میشنوم،اما هیچ  کدام تو نیستی... دلم خوش کرده خودش را به این فکر که شاید پا برهنه بیایی.....

گاهی عشق همان چوب بی صدای خداست..... ولی از دست عزیزت میخوری

خدایا بت بود بت شکن آفریدی...... پراز بغضم بغض شکن نیافریدی......؟

ســــــاده نیست.....

گذشتن از کسی که..........

گذشته ات را...........

ساخته است.........

آنقدر جای تو خالی است که هیچ گزینه ای آن را پر نخواهد کردحتی تمام موارد

گفتند فراموشش کن آرامش میگیری......آرامش یافتم اما کمی قبر تنگ است............

از من برید گفت کار خداست میخواهمبپرسم خدای او مگر خدای من هم نبود

خودت را تصور کن لب او............

شاید بفهمی بی تو چه دردی میکشم

از اتاق خاطراتم بوی حلوا بلند شده است.......

آرام فاتحه ای بخوان.............

شاید خدا گذشته ام را بیامرزدو........


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
بند انداز برقی اتوماتیک